راه شناخت حجت و ادعای نادرست احمد بصری یمانی دروغین
احمداسماعیل بصری روایتی را بصورت نصفه نیمه می آورد و می خواهد با این روایت تقطیع کرده، راه شناخت حجت را ثابت کند و میگوید در این سه راه یعنی وصیت و سلاح و پرچم هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد در حالیکه وقتی کل روایت را می بینیم متوجه می شیم که اهل بیت ع فرموده اند در این ها امکان شک و شبهه وجود دارد و تنها چیزی که شک و شبهه ایجاد نمیکند صیحه آسمانیست ببینیم کل روایت را ?
این کل روایت بود و احمد فقط همون سه مورد را آورده است(وصیت، سلاح، پرچم) و بقیه آن را نیاورده و اما توضیح روایت: شروع روایت میفرماید از مکه خارج میشود و همراهش سیصد و خوردی نفر هست و بیعت می کنند بااو بین رکن و مقام ، همراهش عهد رسول الله ص و رایت(پرچم) رسول الله ص، سلاح رسول الله ص، و وزیرش هم همراه اوست، این چهار مورد همراهش هست، ادامه روایت میفرماید اگر اشکال و شبهه ای پیدا کردید، عهد رسول الله ص وسلاح رسول الله ص و رایت رسول الله ص ونفس زکیه که همراه او هستند اشکالی ایجاد نمی کنند، بعد می فرماید و اگر بازهم اشکال پیدا کردید، فلا یشکل علیکم صوت من السماء، پس هرگز صوت از آسمان مشکل دار نخواهد بود. پس ائمه اطهار علیهم السلام در اولی ها یعنی وصیت و سلاح و پرچم و … احتمال مشکل و شبهه دادند، ولی درباره صیحه فرمودند هرگز در آن اشکال و شبهه ای نیست، (روایت کامل عکس حرف احمد بود که می گوید در وصیت و سلاح و پرچم اشکال و شبهه وجود ندارد) و در انتهای روایت فرموده اند: که عهد رسول الله ص، دست امام علی علیه السلام بوده، بعد دست امام حسن علیه السلام، بعد امام حسین علیه السلام و در آخرش دست حجت بن الحسن العسکری علیه السلام هست، پس دست شیخ طوسی رض نبوده و نیست که احمد برود و آن را در بیاورد؛ طبق روایت فقط گزینه صیحه از آسمان مشکل دار نبود و هیچ شک و شبهه ای نداشت ، زیرا این ندا توسط جبرئیل است و معجزه گونه می باشد،طبق روایات عالم و آدم این صیحه را دریک زمان و به زبان خودشان می شنوند؛ مثلا عرب زبانها به زبان عربی، فارس زبانها به زبان فارسی ، انگلیسی زبانها به زبان انگلیسی و …
ضمنا امامی که جهانی است باید علامت ظهورش هم جهانی باشد
وبلاگ بانوی شیعه*